Digitale archieven en dossiers

De juiste informatie op het juiste moment. Dat is een eerste levensbehoefte voor organisaties. We leveren daarom flexibele, gebruiksvriendelijke webapplicaties voor informatiebeheer. Hiermee heeft u direct inzage in belangrijke documenten en actuele gegevens. Altijd en overal.

De juiste implementatie

De applicaties die we leveren sluiten naadloos aan op uw bedrijfsprocessen. En op de informatiesystemen die u nu al gebruikt. Daarnaast hebt u geen omkijken naar het technisch beheer en het maken van back-ups. U kunt zich dus volledig richten op uw eigen werk.

Zoekmogelijkheden

De zoekmogelijkheden van een digitaal archief of digitaal dossier kunnen precies worden afgestemd op uw behoeften. Zo zijn u al uw gegevens en documenten (bijvoorbeeld doorzoekbare PDF's) sneller en gemakkelijker terugvinden dan papieren varianten. Op deze manier bespaart u tijd en vermindert u de overhead.

Digitaal archief ontwikkelen

We kunnen uw archief geheel of gedeeltelijk digitaliseren. We scannen de documenten, indexeren en verrijken alle belangrijke kenmerken (metagegevens). Daarna maken we de elektronische documenten en de bijbehorende gegevens eenvoudig toegankelijk via een centrale, internetgestuurde applicatie.

Digitale dossiers ontwikkelen

Verzamelingen documenten uit verschillende bronnen kunnen we in één digitaal dossier opslaan. Denk hierbij aan klantgegevens, bestellingen en facturen.

We verwerken de gegevens van papieren documenten. Of we scannen ze en passen daarna automatische herkenning (OCR) toe. Alle componenten brengen we vervolgens samen in het digitale dossier.

De voordelen

Het beheren van een digitale documenten kent veel voordelen ten opzichte van werken met papier:

Neem contact met ons op