Digitaliseren & verwerken van kwantitatieve onderzoeksresultaten

DDC Europe is een ervaren partner bij het opzetten van enquêtes en het verwerken van de resultaten van kwantitatief onderzoek. Denk hierbij aan marktonderzoeken, klanttevredenheidsonderzoeken of medische onderzoeken. Ongeacht het doel uw onderzoek, kunnen we de ingevulde enquêtes of vragenlijsten kostenefficiënt digitaliseren. We verwerken zowel open als gesloten vragen, of een combinatie ervan.

Opzetten van uw enquête

Hoge respons door een gecombineerde inzet

Door onze diensten gecombineerd in te zetten, bereikt u uw doelgroep optimaal. Bij digitale enquêtes kunt u bijvoorbeeld uw doelgroep eerst benaderen per e-mail, voorzien van een (gepersonaliseerde) link naar de online enquête.

Ontvangers die niet antwoorden, krijgen na verloop van tijd een herinnering via post en/of e-mail. De kracht ligt in de combinatie van communicatiemiddelen. Op deze wijze behalen wij zeer kosteneffectief een zo hoog mogelijke respons.

Verwerken van uw enquête

Tilburg University logo

Voor een meerjarig onderzoeksproject verwerkt DDC Europe voor ons de vragenlijsten. Snelheid, flexibiliteit en kwaliteit van data-invoer zijn de belangrijkste redenen geweest om te kiezen voor DDC als partner.

Wij zien DDC als betrouwbare partner die voor ons een belangrijke bijdrage levert aan efficiënte verwerking van onze onderzoeksgegevens.

– Projectleider, Tranzo - Tilburg University

Voordelen van deze oplossing

Neem contact met ons op