Uw secundaire processen, onze core business

Onze dienstverlening wordt gekenmerkt door een persoonlijke, pragmatische aanpak. En het leveren van oplossingen die precies op maat zijn gesneden.

Outsourcing is voor ons nooit "one size fits all". Op basis van de individuele behoeften van iedere klant kiezen we de juiste locaties, de juiste medewerkers en de juiste technologie.

Dit realiseren we onder meer door het combineren van onze onshore, nearshore en offshore productievestigingen.

Hierbij hebben we niet alleen oog voor het bewerkstelligen van lagere kosten. Aspecten zoals kwaliteit, snelheid en vertrouwelijkheid krijgen minstens zoveel aandacht.

Syntrus Achmea logo

Piekbelasting is nu opgelost in SLA's met de externe partner. Al het papier is de deur uit. Foutafhandeling is geautomatiseerd. Prioritering wordt op voorhand bepaald en is er onmiddellijk inzicht in het werkaanbod. De kwaliteit van de verwerking in de backoffice is verhoogd.

– Traffic Manager, Syntrus Achmea

Van uitdaging naar oplossing

Wat zijn de mogelijkheden van outsourcing? Hoe zijn de kosten te minimaliseren? Hoe kunnen we processen zo goed mogelijk inrichten? Onze projectadviseurs denken met u mee over deze vragen.

In ons 40-jarig bestaan hebben we veel ervaring opgedaan met outsourcing en kennen alle do's en don'ts. Bovendien hebben we ervaring met de specifieke uitdagingen van veel branches. Complexe uitbestedingvraagstukken nemen wij dan ook graag op ons.

Zeker van kwaliteit

Afhankelijk van het project en uw wensen voeren we werkzaamheden uit in onze Nederlandse of buitenlandse vestigingen. Als we onze buitenlandse vestigingen inzetten, bent u er zeker van dat de aansturing plaatsvindt vanuit Nederland. Op deze manier houden we grip op het hele traject.

Daarnaast hechten we veel waarde aan een persoonlijke aanpak. U hebt bij ons dus altijd een vast aanspreekpunt.

Uw projectadviseur regelt onder andere het opstellen van het projectplan, de voorbereiding, instructies, kwaliteitsbewaking, evaluatie en alle communicatie met een buitenlandse vestiging. Zo zorgen we ervoor dat het uitbesteden van uw werkzaamheden vlot verloopt.

Service Level Agreements

Kwaliteit, continuïteit en het nakomen van afspraken zijn kritieke succesfactoren voor outsourcing. Deze kunnen we waarborgen door belangrijke aspecten van onze dienstverlening vast te leggen in een Service Level Agreement (SLA).

Neem contact met ons op